Isnin, 5 September 2011

Bergaya dengan tudung fareeda

Pasti semua orang dah tahu pasal tudung Fareeda nie kan.....
Sebenarnya, mula2 saya tak berapa kisah sangat ngan tudung fareeda nie.....
Yerla..tau jerla harga tudung niee..Memang kena fikir byk kali la klu org mcm saya nie nak membeli..
Tapi, lama kelamaan saya cuba gakla membeli..Tudung mula2 yang saya beli warna purple ( lum amik gambar lg pki tudung tue )....Saya beli mula2 ngan Kak Irdawati...
Pastue baru tau..WOWWW...memang bestla tudung nie...nmpak cantik sangat bila pakai...
Lepas tue, apa lagi..mula la menyopping tudung2 fareeda nie......Saya banyak beli jenis selendang mawar....
N saya gak beli ngan ramai dealer...Tak tertumpu kat sorang dealer jer....







Nie antara tudung2 saya....Diam tak diam dah byk gak tudung jenama FAREEDA....NYATA JELITA saya nie.......
N memang raya kali nie mmg ternyata jelita ngan fareeda la...hehehehe

1 ulasan:

eLLy berkata...

hurmm tak pernah lagik cuba tudung freeda nie.. best eh, nanti harus di cuba jugak!