Sabtu, 17 September 2011

Sesuai

Salam semua....
Tengok muka saya, semua org tau kan yg saya mempunyai bentuk muka yg sangattttt bulatttttttt....So, sebenarnya tak semua jenis tudung yang sesuai ngan muka saya nie...Saya memang akan pakai tudung yang berawning tuk mengecikkan muka saya nie.....

Cuma beberapa ari lepas nie, saya tertarik tuk mencuba pakai inner neck nie....N bila saya pakai..rasanya not bad gak la muka saya nie..Taklah membulat sangat... Tapi, apa pendapat u all??Sesuai tak saya pki mcm  nie??Ke mmg sebenarnya muka saya mmg x sesuai pki jenis anak tudung mcm nie...

Kadang2 jeles gak tgk org2 yang berbadan besar n bermuka bulat nie bila diorang bergaya..Nampak cantik sangat..Bila kita pakai..alamak...mcm na kena tampar ker muka sendiri..Hehehehe

Tapi apa2 pun sebenarnya kita kena berani mencuba kan???

1 ulasan:

Cik Reena Tan berkata...

oke je akak.. takde la bulat sgt.. reena lagi la tak sesuai pkai tudung cemtu..