Ahad, 2 Oktober 2011

Putih bak Tepung Gomak

Hari minggu kalau time hubby kerja adalah hari paling boring sebenarnya..Sebab saya hanya duduk diam2 kat rumah jerk..Kadang2 balik kampung gak...Tapi, hari nie mmg duduk rumah jer..Sebabnya......hubby bawa kereta saya g keje....Aduhh..terus saya patah kaki hari nie....
Dahla alarm kereta hubby yg satu tue rosak, kalau tak rosak, berdesup gakla saya bawa kereta hubby balik kampung tue...
So, disebabkan sangap sorang2 kat rumah nie...zasss....terdetik hati nak make over hari nie..make over kata kau..hakhakhak....Tak derla...sajer jer nak melawa sorang2 kat rumah..pastue, terus feeling2 mak datin gitu..hahahaha...



Apa!!!!dah macam tepung gomak...Mak sajer jer buh lelebih foundation tue...Katanya nak make over kan....Terus rasa macam overnyer ko nyah...Hahahaha..Tapi, ada mak kesah????

Act saya nie mmg x pandai nak make up pun..Make up simple2 jer bolehla....Nie pun sebab sangap kat rumah, so melawala kita....

1 ulasan:

lieyalatif berkata...

keh kehkeh tingat mase zaman2 belajar dulu...camtu le kiteorg...boring2 jek ape lagi makeup2 laaaa .....berangan tak abis heehehehe