Khamis, 17 November 2011

Hari Anugerah Cemerlang

 Hari nie saya masuk ofis lewat..Sebab pagi tadi ada Hari Anugerah Cemerlang Pelajar SK Dato Ibrahim Majid....

Alhamdulillah, adik saya merupakan salah seorang penerima anugerah tersebut.....


Tak malu tuk saya cakap yg adik saya merupakan Penerima Anugerah Kelas Pemulihan....Yess..adik saya memang seorang murid kelas pemulihan......Dari dia darjah 1 sampaila dia darjah 3......Memang saya akui, adik saya agak lemah dalam pembelajarannya...Mula2 saya memang rasa malu dan rasa lain sebab kenapa adik saya tak macam budak2 yang lain.....Tapi, saya sedar yang ini adalah Qada' dan Qadar Tuhan....Kita sebagai org yang diamanahkan tuk menjaganya, saya dan kakak berusaha macam2 tuk adik..Dan alhamdulillah, saya memang tak sangka dia akan dapat anugerah ini......Memang banyak sangat perubahan yang berlaku dalam diri dia...Alhamdulilah...terima kasih kepada semua cikgu2 yang begitu sabar melayan. mengajar dengan penuh sabar adik saya...Hanya Tuhan yang dapat membalas jasa2 kalian.....



Tahniah sayang........Adik dah buktikan yang adik pun boleh macam kawan2 adik.....Mami kak ayu n mami kak shidah akan sentiasa bersama adik buat selamanya......

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers