Selasa, 15 November 2011

Persandingan versi Tawau 1

Hehehehe..Ampun banyak2 sebab sebulan blog nie menyepi...
Saya baru jer balik dari beraya kat kampung....Ehh..sekarang nie saya ada kampung yer..Jauh lagi kampung saya..hahahaha
Disebabkan saya baru jer balik kampung, jadi album kahwin pun baru jer la dpt tgk..Huhu.. X perla, janji saya puas hati ngan gambar2nya walaupun...Ermmm....x perla, biar saya simpan sendiri :(

Saya buat 3 entry la sebab saya tukar baju 3 kali.....
Baju grey nie masa siang....

wif my family.....


Kumpulan selawat my MIL

Orang2 kuat sepanjang majlis kami

Family belah mak mertua saya

wif family pakcik Udin

Tunggu next entry ea....

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers