Jumaat, 18 November 2011

Majlis Persandingan Tawau 2

 Aduhai..tension btulla sebab x leh nak upload byk2 gambar kat FB mahupun kat sini....Tak taula kenapa..bila saya upload, jadi senget2 gambarnya..saya dah puas rotate....Tapi, still gak mcm tue..Knp erk?????
So, gambar2 yang leh diupload cuma nie jerla...Sedihla sebab x dapat nak berkongsi kat sini.......



  

 Acara potong kek 3 tingkat:)


Part paling suka..suap menyuap kek....





Part nie yang tak boleh tahan..Part pengantin kena mengalai......Kalau pengantin tak mengalai, kononya nanti dapat anak bisu..Aduhai......ntah apa2 jer la kan?So, hubby layankan jer la..N hubby sorang jer yang menari..hihihi

Sempat jer cameraman nie snap pict nie....Masa nie baru jer pas mengalai.....


OK...selesai dah gambar2 persandingan di Tawau...Tuk gambar2 yang lain, nanti saya usahakan lagi tuk buat sampai boleh.....

2 ulasan:

Ida berkata...

hey.. congrats dear.. orang sabah ke? saya dapat orang semporna. terpaksa belajar mengalai..hehehe :)

dZana berkata...

slm kunjung bls.. selamat melayari bahtera perkhwinan.. dah lebih setahun pun.. tak pe lah..berkongsi kenangan .. n mjdi saat indah utk dikenang... smga cepat2 dapat anak.. amin..