Selasa, 17 Januari 2012

Dugaan

Semalam kena g minum air gula kat KK....So far, masa minum tue saya boleh terima, tapi setengah jam lepas tue, emm..Memang keluar balikla....N berita yang tak baiknya, saya mungkin ada kencing manis....Betul2 terduduk saya dengar..Saya ingatkan kak Sherry main2 kan saya..Rupa2nya betul...
YA ALLAH...saya memang tak boleh nak fokus dah semalam...Macam2 yang saya fikirkan..Kandungan saya baru 3 bulan...Saya masih ada lagi 6 bulan..6 bulan bukan tempoh masa yang singkat.....Lama lagi..Macam2 yang boleh berlaku.....Saya takut sangat....Tak pernah saya rasa macam nie.....Terus terang, saya rasa blur sangat...Tak sabar nak tunggu suami balik kerja..Saya dah tahan air mata tuk tak jatuh..Suami balik jer, saya terus tak bercakap..serta merta air mata saya jatuh...Saya tak kuat tuk hadapi semua nie.....
Macam2 yang saya cari tuk kurangkan kadar gula nie..Saya beli Beras Faiza, buat stok epal hijau banyak n org kata suruh minum ecpi...Semalam gak saya beli air tue..Cuma tuk 1 harapan..saya nak selamatkan diri saya dan anak saya....Itu sahaja yang saya harapkan.....
Saya prlu kuat dan sihat tuk diri saya dan kandungan saya..Ini adalah nyawa saya.....
Hari khamis nie saya kena amik darah 4x..Harap ada perubahan,,

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers