Jumaat, 10 Februari 2012

Pergi Tak Kembali

06.01.31 ~ 07.02.12
Di saat umur beliau 81 tahun 1 bulan 1 hari, beliau menghembuskan nafasnya terakhir di samping anak2 dan cucu2 tersayang jam 5.15 pm..
Kehilangannya seolah2 bagai mimpi bagi kami semua....



Saat gembira seperti ini tidak akan berulang lagi....

Pada diri saya n kakak saya, saya amat2 terasa dengan kehilangan ini....Di saat arwah abah meninggal dunia dulu, arwah atok n arwah nyaie lah yang jaga kami berdua saat mak mencari rezeki untuk kami....Kami berdua memang amat rapat ngan arwah.....Bagi kami merekala segala-galanya bagi kami.....
Saat arwah mak meninggal dunia, kami masih boleh kuat sebab waktu tue kami masih ada nyaie......Kami rasa kekuatan kami adalah nyaie.....
Bila saya kena hadapi saat nie, saya betul2 rasa x kuat....Dengan keadaan diri yang sedang berbadan dua....Saya tak kuat hadapi dugaan yang maha besar ini...
Alhamdulillah YA ALLAH, pemergiannya dipermudahkanNYA.....Saat kami semua membacakan Surah YASSIN, dia pergi dalam keadaan tenang dan dalam senyuman....SYUKUR YA ALLAH...

Kami semua tak akan pernah melupakanmu...Sesungguhnya diri mu sangat kuat dan dekat dengan kami...Kami sangat sayang nyaie selama-lamanya....

Semoga roh arwah tenang di sana....

Al-fatihah

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers