Sabtu, 25 Februari 2012

Masuk wad

CERITA MINGGU LEPAS...

Tak pernah terlintas difikiran yang saya akan melalui semua nie...
13/2 - macam biasa, saya buat BSP seperti kebiasaaanya....Malam tue perut dah berdondang sayang, n saya makan kurma 2 biji.....Sebab apa saya makan kurma??Sebab ramai org cakap kurma tue x akan sebabkan gula kita naik....
N hasilnya result jam 8.00 pagi adalah : 7.0
Terkedu saya waktu tue...Sebab niela bacaan paling tinggi saya....
Saya cuba bertenang n pas amik BSP, saya bfast 2 keping roti gandum....
N result BSP jam 12.00 t/hari turun 6.6...
Dah rasa lega kat situ....
Then makan nasi, kan n sayur...
Result jam 6.00 pm turun lagi 5.3....
Then, saya makan sayur sawi shj...
N result jam 10.00 mlm 5.6

Disebabkan result pagi tue yg tinggi, kes saya dirujuk ke Hospital Kluang....
Bila dah sampai hospital, apa lagi kenala tahan wad....

Hospital Kluang yang baru



3 hari 2 malam saya check in kat sini...Macam2 ubat yang saya kena makan....Ambil darah berbotol-botol....Redha dengan semua nie....
Alhamdulillah, bacaan BSP kat hospital sangat2 cantik..X pernah lebih dari 6 pun....
1/3 nie ada appointment kat Hospital..Harap2 saya tak kena tahan lagi..Dahla saya kena g sorang2 sebab masa tue hubby kena outstation kat Melaka...Kalau saya masuk wad, sape nak uruskan saya??

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers