Khamis, 9 Mei 2013

PRU 13

Ok..saya tau benda nie dah beberapa hari berlalu..Tapi biasalah saya, dah lama baru nak cerita....
Tahun nie kiranya tahun ke 2 la saya mengundi...

Pilihanraya kali nie saya dan en suami berpisah..sebab saya mengundi di Johor manakala en suami mengundi di Sabah..So berjauhan la kami selama 6 hari 5 malam....Dan selama itulah saya stay kat rumah kakak..Netahlah kenapa saya belum berani nak tinggal berdua jer ngan Naufal kat rumah tue..Maybe sunyi kot..So x berani....

Disebabkan tempat mengundi ngan rumah kakak nie cuma 5 minit so kami taklah tergesa2 nak keluar..Pagi tue tatkala en suami dah ada kat depan pintu pagar tempat mengundi kami masih lagi senang lenang kat atas katil..Hiksss...

Then dalam tengah hari tue hujan turun ngan lebatnya..Masa tue mula la menyesal kenapa tak g awal2....Hahahaha..Namun demi keamanan negara dan sayangkan Malaysia ku gagahi juga meredah hujan.....

Niela tempat mengundi saya merangkap sekolah lama saya....



Dan jam 2 saya selamat menjalankan kewajipan saya pada negara..Alhamdulillah..syukur Ya ALLAH..BN masih lagi menang di Parlimen Simpang Renggam dan DUN Machap....


Warga Simpang Renggam masih mempercayai BN dan InsyaALLAH akan terus mengharapkan BN yang mentadbir Simpang Renggam ini....

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers