Jumaat, 3 Mei 2013

TERIMA KASIH

Terima Kasih kerana pernah menjadi sahabat saya
Terima Kasih kerana pernah menjadikan saya tempat luahan perasaan awak
Terima Kasih di atas semua fitnah yang awak tujukan pada saya
Terima Kasih kerana banyak mengata dan memburukkan saya
Terima Kasih kerana menuduh saya GILA
Terima Kasih kerana pernah mengatakan saya BUSUK HATI ( utk pengetahuan awak, saya memang makan ubat HATI tapi ubat tuk kurangkan bengkak hati bukannya ubat BUSUK HATI )
Terima Kasih kerana awak tak habis2 nak mencari segala kesilapan saya
Terima Kasih di atas semua TUDUHAN awak

Lama sangat2 saya mendiamkan diri...Saya mendiamkan diri sebab saya tak nak tambah dosa saya..Sebab saya sedar dosa saya dah terlalu banyak sangat..Saya tak bercakap nagn awak dan awak terus tuduh saya MANUSIA YANG MEMUTUSKAN TALI PERSAUDARAAN..Terima Kasih banyak2....Saya sangat2 sedar siapa diri saya.....

Setahu saya, sepanjang hari ini saya hanya bercakap dengan rakan2 dari Unit Kewangan jer....Tak der pun bercakap ngan org lain...Kenapa pulak saya yang dituduh......Aduhai.......Cukup2la yer...

Awak tau siapa awak yang saya maksudkan......


Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers