Khamis, 12 September 2013

Happy Birthday Shidah

Alhamdulillah...Syukur Ya ALLAH kerana memberi peluang kepada diri yang kerdil dan serba kekurangan ini untuk bernafas lagi...
.
.

Saya copy ayat kat FB saya la yer :)

3.00 pm 12.09.1984 ~ Lahirnya seorang lagi puteri bg Abd Rahman bin Mokhsin dan Aini bte Temu...
Terima kasih buat Allahyarham mak dan abah kerana melahirkan saya ke dunia ini..
Terima kasih buat abah Zainal Abidin bin Sumarman kerana menjaga diri ini dari kecil hingga dewasa....Jasa abah tak akan adik lupakan.
Terima kasih buat kakak tersayang Norhasrenda Abd Rahman kerana menjadi kakak,sahabat dan pendengar terbaik untuk adikmu ini.
Terima kasih buat suami Irwan Syah kerana menjaga diri ini dengan sempurna sepanjang perkahwinan ini...
Terima kasih buat anak Isyraf Naufal bin Irwan Syah kerana menceriakan hidup2 ini..
Terima kasih buat keluarga mertua yang sudi menerima diri ini seadanya..
Terima kasih buat saudara mara yang menyayangi diri ini..Sesungguhnya diri ini tak pernah rasa sunyi tanpa kalian..
Terima kasih buat kawan-kawan yang sentiasa berada di belakang saya..Menyokong segala tindakan saya..Memberi teguran saat saya tersasar dari landasan...Saya sayang kalian....




Di usia 29 tahun ini saya bersyukur dikurniakan kesihatan yang baik..Keluarga yang bahagia...Insan-insan disekeliling saya yang menyayangi saya, menerima saya seadanya...



Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers