Ahad, 5 Januari 2014

Wishlist 2014

Walaupun dah lewat 5 hari..Saya tetap nak tulis gak apa azam saya untuk Tahun 2014 nie..

1. Dapatkan balik berat badan 55kg

Tahun 2012 lepas saya bersalinkan Naufal berat saya turun 55kg...Tapi masa tue sebab saya sakit n bila dah sihat selera makan naik n berat pun naik dengan bangganya...Bulan 10/2013 saya mula buat DA tapi kejap jer sebab tak tahan nafsu..So 1/1/2014 saya mula balik n berazam akan dapat berat saya tue dlm tempoh 6 bulan!! 

2. Jam Tangan 

Jam kesayangan saya yang saya pakai selama 7 tahun dah hancur dikerjakan si Naufal..So saya nak jam baru.N alhamdulillah yang nie dah berjaya dapat dengan bantuan en Suami tersayang..Hehehe..Tq B sebab belanja ayang jam baru...

3. Kamera Baru

Nie plk sebab hilang kena curi masa Majlis Akikah Naufal kat kampung..Sampai nie belum berganti lagi....Dalam kepala saya nak amik DSLR....InsyaAllah akan diusahakan..

4. Bercuti

Tahun lepas dapat bercuti kat Desaru..InsyaAllah plan tahun nie nak pergi Langkawi...Moga tercapai impian tue.

Itulah wishlist saya untuk tahun 2014 yang betul-betul saya nak...Moga semuanya dapat dilaksanakan..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers