Rabu, 12 Februari 2014

LANGKAWI PART 2

Kita sambung hari ke @ yerk..
Pas breakfast, terus zass ke Gunung Mat Cincang ( betul x eja? ) sebab masing-masing dah tak sabar nak naik Cable Car..
Kami sampai awal so dapatlah naik terus..Tak beratur panjang tuk beli tiket....

p/s: cer tgk muka Naufal..muka takut tue tau..kiki



Nie kami kat aras 1






Nie pulak yang paling atas..





Paling suka gambar nie..Naufal dah mula confident...


Harga untuk naik Cable Car : Dewasa RM 15   Kanak-kanak : RM10
Pastikan tunjuk Mykad yerk...

Puas dah ronda2 kat situ, misi diteruskan ke Underwater World Langkawi...Maafla yer..pendapat saya harga untuk masuk dengan keadaan kat dalam sangat-sangat tak berbaloi....
Dewasa : RM 30  Kanak-Kanak : RM 20

Masa kat sini sebenarnya saya dah betul-betul tak larat..Tapi ku gagahkan juga demi anak-anak..












Keluar dari UnderWater World terus ke HIG tuk shopping sikit... Saya pun tak sangka yang kali nie saya pergi Langkawi saya tak memborong coklat sangat..Mungkin sebab saya tak sihat, so keinginan tue sangat-sangat kurang..Sampaikan pesanan ummi Naufal pun saya boleh lupa....Jadi saya dapat bagi apa yang mampu jerla....Masa kat HIG Naufal dah mula mengantuk n husband trus balik rumah n saya teruskan perjalanan ke Idaman Suri....Homestay yang saya duduk dengan Idaman Suri nie berdepan jer..So kitorang berjalan kaki jerla....
Kat sini saya adalah beli sedikit buahtangan buat keluarga, keluarga mertua n kawan-kawan sikit.. Harap mak mertua sukala dengan apa yang kami belikan...

Petang tue kami nak cuba LAKSA POWER yang orang cakap sedap sangat tue..So, kami order Laksa, Mee Udang, Pasembur n Air Kelapa..Pada saya biasa-biasa jer..Sedap lagi Laksa Mak Munah kat Makam Mahsuri tue....Tapi pendapat orang lain-lainkan?





Kalau pergi Langkawi tapi tak bergambar kat Helang nie tak sahla..So malam kita bawa anak-anak pergila melawat Dataran Lang n ICity Langkawi....











Alhamdulillah..selesai hari ke 2...Balik terus mengemas barang-barang n terus makan ubat untuk tidur.....

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers