Selasa, 12 April 2016

SANDAKAN

Cerita lama nie.....Dalam bulan 2 kalau x silap..Lupa dah..
Ikut FIL g rumah auntie husb di Sandakan....
Niat nak tengok sepupu husband yang sakit kanser..Kesian Aidid..Umur baru 13 tahun tapi dah terlantar di atas katil.
Moga Aidid kuat semangat hadapi dugaan ini...


Pergi Sandakan juz bawa Naufal pergi Sepilok jer..Melawat orang utan....OKla tuekan..Dari tak pergi mana-mana..adalah juga tempat nak dilawati.....







Naufal khusyuk tengok Orang Utan buat persembahan....




InsyaAllah ada rezeki ke Sandakan lagi kami...Pastinya banyak tempat yang kami nak pergi...Sebab Sandakan pun terkenal dengan banyak tempat-tempat menarik..Cuma kena rajin la kan..Sebab kita nie orang luar, so bila sampai tempat2 macam nie kenala melawat tempat2 tue.....

Tiada ulasan: