Banyak sangat saya dapat hadiah masa majlis perkahwinan saya hari tue..So, kesempatan nie saya nak ucapkan terima kasi banyak2 kat semua yang beri kami hadiah..Macam2 yang kami dapat.....
Nie antara separuh yang kami dapat...
Walaupun dah 3 minggu kami berkahwin, namun masih ada lagi hadiah2 yang kami terima.......Cukup lengkap rasanya ngan peralatan elektrik, pinggan mangkuk,cadar dan lain2.....
Terima kasih lagi sekali dari kami buat semua yang memberikan hadiah dan 'angpau'..
