Isnin, 15 September 2008

Apa Cerita?...

Hari nie aku rasa happy sangat.Tak de sebab apa pun cuma hari nie aku nak free kan kepala otak aku dari sebarang masalah.Diam tak diam dah 15 hari kite puasa.Kejap je kan?Suasana raya tu dah ada da.Kat radio pun dah keluar je lagu raya.Wah excitednya nak raya.Tahun nie masuk 2 tahun raya tanpa arwah mama disisi.Memang terasa sangat bila pagi raya kita yang sibuk kat dapur.Biasanya bangun tidur je lauk pauk semua dah tersedia, tp sejak 2 tahun nie kitorg la yang masak..Tak pela, arwah mama pun dah lama sangat menanggung derita...Semoga rohnya dicucuri rahmat..AMIN.....

Tiada ulasan: