Ahad, 14 September 2008

Surpise Party...

Hari Jumaat lepas balik keja je kak toyen ajak pegi JB.Dia kata nak cari sponsor tuk majlis berbuka puasa kitorang nanti,kitorang pegi 5 orang..Aku, seha, k.manja,k.suzie n k.tyen..Sampai je kat Danga Bay, rupanya dah ada k.ila n lina.Rupa2nya diorg nak celebrate birthday aku n belated birthday k. manja kat situ..Rasa nak nangis je..Terharu sangat.Kitorang makan kat aku lupa la namanya yang aku tau buffet terpanjang kat JB la..Ada kat Danga Bay.Sape yang duduk JB tu tau la kot...
Makanan kat situ sedap- sedap beb.Harga pun aku rasa ok sebab seorang RM 21.80 tu kalau tak silap aku la..Makanan dia punyala banyak, tapi aku tak amik gambar makanan la....
Kitorang siap makan je tiba2 diorang keluarkan kek.Kek Secret Recipe lagi..Sedap......

aku ngan kak manja


Nie pulak menu berbuka puasa aku semalam..Aku masak laksa, sate tu sepupu aku belikan.Dia dapat projek apa entah, dia belanja kitorang sate.X pe along, nanti kalau dapat projek juta2 boleh belanja kitorang lagi ea :)Air pulak jus mangga....


Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers