Khamis, 4 September 2008

Nak Pizza....

Dahla...tak nak sedih-sedih lagi..walau macam manapun dia tetap kena pegi kan?Jadi aku yang kat sini kenala teruskan kehidupan..Kalau memang betul dia jodoh aku, jauh mana pun kami tetap bersatu kan?
Erm..nak buka apa hari nie ek? terasa mcam nak makan pizza la.....
Bulan puasa kali nie memang betul-betul mengurangkan selera makan aku.Kalau sebelum nie, bila pegi PARAM jer, macam-macam aku beli, sekarang nie harap beli murtabak ngan kepak ayam madu jer..itu jer, tp beli pun tak banyak....Bagusla, sekurang-kurangnya aku blh kurus sikit n budget pun tak lari kan?
Minggu nie operasi nak cat bilik n pasang tikar baru..Syok nyer tak sabarla nak tukar..Tema tahun nie PINK...tapi bilik aku jela kaler pink, rumah kaler biru kot..Kang kalau kaler pink gak kang takut ada orang muntah darah pulak :PAku pun tak pasti, sbb tu semua kerja kakak ngan abg ayin..Aku tak campur....Malasla....biar diorg setel kan kat rumah....Yang penting bilik aku mesti colourful...

1 ulasan:

risanur berkata...

setiap kejadian ada hikmahnya...biar jauh di mata tapi dekat hati...jodoh tak kan ke mana..hope byk bersabar...