Selasa, 11 November 2008

Kena Tag...

Diriku telah ditag oleh cikgu Ija..he3..ampun kak, shda baru nak wat tag nie...
1. Take a recent picture of yourself
2. Dont change clothes. Just take ur picture.
3. Post that picture with NO EDITING
4.Post this inscruction with ur picture
5. Tag 10 people to do this.


Saya amik gambar nie semalam petang masa nak jumpa ngan orang tu..huhu, macam baik jer pakai baju kurung kan?x delah, sebenarnya balik jumpa orang tu, saya terus pergi rumah kawan saya, ada kenduri ..Tula sebabnya saya pakai baju kurung..
Ok la, saya tak nak tag sapa-sapa sebab saya tengok ramai yang dah buat tag nie..Tapi kalau ada kawan-kawan yang nak buat dipersilakanlah ye......

Tiada ulasan: