Isnin, 10 November 2008

Penantian Yang Menyeksakan...

Saya tengah tunggu sesorang sebenarnya, namun sampai sekarang belum sampai lagi..Betulla penantian satu penyeksaan kan??Bila la dia nie nak datang.
Janji tadi kata kul 6.15 dah sampai sini, namun sampai sekarang tak nampak batang hidung dia lagi.Guwe nak angin nie..
Saya ada nak buat sesuatu yang amat besar maknanya dalam hidup.Risiko yang sangat besar..Kawan-kawan tolong doakan saya ea..Kalau tak, tak de maknanya saya nak tunggu dia...
Kalau saya dah bersedia nanti saya cerita ngan kawan-kawan ea.....
Saya pun tengah tunggu 'sesuatu' dari seseorang..Tak sabar nak dapat benda tu.Benda tu dah lama sangat saya idamkan namun saya tak dapat lagi sbb terlalu mahal dan alhamdulillah akhirnya saya berjaya mendapatkannya.....

2 ulasan:

pRincESs_N berkata...

ishh...manYak tol rahsia...ni y trase nk kOrek neyhh...

zAnNa@mAMaBaTriCE berkata...

ha, ko jumpa sapa shidah...
ko dpt apa tu...?
mmg suspen nie.....
bila nak update citer pasai nie...he he he
menyibuk betul kan...kan kan kna


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers