Isnin, 10 November 2008

Lunch...

Ooppsss...perjalanan nak ke mana nie ek?Nie perjalanan tengah hari tadi..Sebenarnya hari nie saya sensitif sangat, tak tau kenapa...Mula dari pagi tadi, saya nak kirim opismate belikan air milo kat kantin..Namun dia boleh tak nak tolong..Saya tau dia gurau je ngan saya, tapi saya tak tau kenapa saya boleh betul-betul kecik ati ngan dia ari nie..Pastu tengah hari tadi pulak saya adalah ajak sorang lagi kawan saya makan kat luar.Dia pun tak nak pergi, ok saya tau dia memang tak sihat, tapi entahla, nape saya terasa hati ngan dia pulak.aduh...kenapala saya terlampau amik hati sangat pada benda-benda remeh macam nie....
Bila dah terasa hati macam nie, benda yang saya tak pernah buat pun saya boleh buat.Sepanjang saya kerja kat PSR nie, saya tak pernah pergi keluar makan sorang-sorang namun hari nie dalam sejarah, saya pergi redah makan kat KFC sorang-sorang..Bangga rasanya saya..Selama nie saya raasa segan sangat bila nak makan sorang-sorang....
See, dah la hari nie Simpang Renggam nie hujan, namun kuredah jua demi perutku yang sudah berkeroncong sejak pagi...

Saya amik set nasi ayam plus cheezy wedges.


See, punyalah saya lapar semuanya habis........Memang saya betul-betul lapar sebab masa otw tu tangan saya betul-betul dah menggigil tahap maksima..Sampaikan budak cashier tu pun tegur apasal tangan saya menggigil sangat.......
Akhirnya...saya pun dah kenyang dan saya dah tak kecik ati lagi..he3...teruk kan penangan orang yang tengah lapar giler nie......

1 ulasan:

Zanna_MamaBatrice berkata...

ho ho ho..
inilah isunye erk

tu lah, apsal tak ajak kak zana gi makan2 @ kfc tu...xde ler shidah makan sorang2 tadi..he he he...

aiyok adik manis....
jgn raju2k k....
nanti kurang manis ooooo
lenkali ajak kak zana erk kalu rasa nak makan ker ...