Sabtu, 8 Ogos 2009

Sakit

Khamis dan Jumaat saya dapat mc dari doktor.Tak tau tiba2 ari rabu tu rasa nak pitam, muntah2...So, malam tu pegi klinik n doktor cakap tekanan darah saya naik.tapi belum sampai nak kena darah tinggi..Hisy..minta diselisihkan la..Lagipun saya muda lagi..
Mungkin gakla sebab dah sebulan rasanya saya tak rehat langsung..Terlampau banyak sangat kerja yang saya kena buat..Kerja dari segala hal...
Pastu lak, dah dapat mc 2 ari tu, keje saya asyik tidur jerrr.....Memang saya rasa saya tak pernah macam nie sebab saya nie jenis susah tidur siang, tapi 2 ari nie pantang letak kepala kat bantal senang jerr nak lelap..Tak elok kan?Takut gak saya..N yang paling penting 2 ari nie saya makan sungguh pantang sekali..Hisy..abang ipar saya cakap macam makan lauk orang dalam pantang jerrr...Tak pela..nak sihat kan??Kenala dengar kata kakak n yang palling penting tak nak susahkan hati iwan..
Kesian dierr..penat2 balik keje kena tengok saya kat rumah..Yerlarr..tak tengok nanti kang menyentap pulak..Terpaksalah melayan karenah saya nie..
Thankz sayang......
Ermm..itu jerla laporan dari saya yang tak sihat nie......

Tiada ulasan: