Isnin, 28 Disember 2009

Rindu

Rindunya saat-saat macam nie..Dapat hang out sama-samabuat program sama-sama..Gelak ketawa sama-sama.Bak kata semuanya kita buat sama-samala..
Tapi sekarang nie semuanya dah tak ada....Kita banyak wat hal masing-masing...Masing-masing dah ada komitmen masing-masing...

Saya akui saya yang sekarang nie saya dah langsung tak ikut program.Sebabnya saya terlampau banyak sangat urusan peribadi sewaktu program berlangsung.Bukannya saya sengaja..
Sya dah fikir masak-masak dan atas nasihat yang iwan n family saya berikan, saya putuskan baik saya letak jawatan dari jawatan tu.Daripada ada jawatan atas nama jer, baik kita bagi jer dekat orang yang benar-benar layak tuk dapat jawatan tu...

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers