Isnin, 30 Ogos 2010

Puasa ke-19

2 hari cuti, saya betul2 collapse...Demam.. Tak larat sangat.....Lepas buka jer, muntah balik apa yang saya makan..Betul2 x selera....Sahur pun dah 3 hari saya tak makan apa-apa..Tak leh nak makan....Huhuhu...Sedihnya saya....
Tapi, hari sabtu tue, walaupun tak sihat, saya berjaya siapkan 2 jenis kuih..Hehehehe...Biskut Arab n Cornflakes Madu..Biskut Arab superbb sedap la..Hahaha...Tapi, biskut cornflakes madu saya keras sikit la...Nape ek???X perla....Janji dah siap 2 jenis....Cuti nie wat lagi la....
Sebab saya tak selera nak makan, so semalam buka saya masak makaroni goreng jer...Bahan-bahan x der, cuma saya letak Daging kisar jer....Hehehehe...


Makaroni goreng bodoh jer.....Tapi...sedap ok....n yang paling penting, saya keluarkan balik apa yang saya makan..Tak boleh nak makan...Sedih sangat......

6 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

aduhai..rajin ko shidah...sakit2 pun gigih ko buat kuih raye hah......jgn pakse2 tau, rehat2 kalo tak larat...akak rase musim ar, mia ni pun dah start dedar2 nak demam.....

sedapnye makaroni goreng.....mia punye peberet tu tau shidah....

mrs.irwan 2 be berkata...

nak tau x kak lieya...shda baca blk entry2 akak yg lama, akk ada wat entry psl makaroni goreng nie, tu yg wat tue..hahahaha...pasal demam nie, org2 kat rumah semua dah demam, tinggal shda jer yg baru kena..Nie adik shida pun dah kena sakit mata nie....Jangan berjangkit dahla...

~~Ciklinn~~ berkata...

alahi kesiannyer kamu dik.. tpi larat juga ha masak2..kalu akk tidoo jerla.. huhuhuh

minum 100plus byk2... insyaalah cept kebah

mrs.irwan 2 be berkata...

CikLinn - TQ kak....minum air masak jer...sampai kembung dah perut nie...heheheh//OK petang nanti cari 100 plus

Redbloodsnow berkata...

uiiii...x pnah lg zie mkan macaroni goreng ah ida. mek goreng kan utk zie gak meh :D

mrs.irwan 2 be berkata...

blh jer..nanti klu zie dtg semenanjung, shda watkan ea....