Rabu, 1 September 2010

Semangat Raya


Mood Raya dah mari..Saya dah start wat kuih n abg ipar saya pun dah mula cat rumah..Tapi, baru separuh rumah jer cat...Minggu nie sambung lagi...Wah...Bestnyerr dah tak sabar nak raya nie.....
BAju Raya pun dah setel...Tema tahun nie Coklat + Gold..Minggu nie pun nak teruskan projek buat kuih..

3 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

wah ...mmg betul ckp ko shidah...kalo dah start2 cat umah ni mmg terase laaaa bahang nak raye...lagi satu, kalo dah start2 psg pelita...lagi laaa excited tu lain mcm heheheeheh....

amboi2...meriah kaler hah....

mrs.irwan 2 be berkata...

btul kak..dah semnagat dah..Tak sabar nak pasang pelita nie..hehehe..Meriah kak..Tapi, nmpk gelap la rumah...Biasa putih kan...

Cik Miminn berkata...

ahaaaa.. kak.. skodeng sini plak... betul2 tu kak.. meh2 cat umah minn sekali.. hehehehe