Rabu, 1 September 2010

Sambutan Kemerdekaan Ke-53

Macam mana ngan sambutan malam kemrdekaan korang?Bagi saya seronok sangat sambutan kali nie...Sebab Persatuan Belia Optimis Kg Ibrahim Majid ada wat majlis sambutan meraikan malam kemerdekaan..Majlis dimulakan selepas solat terawikh....Dalam kul 10.30 malam ahli-ahli persatuan, konvoi kawasan kampung.......Gambar tak banyak dalam hp sya..Ada kat kamera kawan-kawan.Diorang lum upload kat FB lagi..So, x leh nak cilok...
RAmai yang hadir bagi sokongan...Tetamu VVIP Kapten Fairuz - Duta Keamanan Dunia..Hensem arr dia.ahakzz...


Berkumpul sebelum konvoi bermula..


Bergambar beramai-ramai

Habis sambutan, program diteruskan ngan program Qiamulail kat masjid..Kul 3, pasukan kompang Belia Optimis berarak beramai-ramai kawasan kampung tuk kejutkan orang bersahur.....
Program berkahir lepas  sahur dan solat subuh berjemaah..
Tengok video ea..Bersemangat betul anak-anak muda kampung saya......Semoga mereka akan terus menjaga kemananan.....

video video

Selamat Menyambut Kemerdekaan buat semua rakyat Malaysia..Saya sangat bersyukur sebab dilahirkan di Malaysia dan dilahirkan selepas merdeka..Kerana kita tak melalui saat-saat  memperjuangkan tanah melayu kita..Tapi..kita kena mempertahankan tanah melayu kita..Sangat berterima kasih kepada atuk2 n moyang2 kita yang berusaha keras tuk memerdekan negara kita ini..
MERDEKA!!MERDEKA!!MERDEKA!!

5 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

wah meriah ...bagus tempat ko shidah...akak plak, yea2 laa tgu bunge api...biase kat putrajaya ni mmg ade laa letusan bunge api....rupe2nye takde koooo....katenye mmg takde sebab hormat bulan ramadhan....patut pun heheeheheheh

Redbloodsnow berkata...

wahhh meriahnyer sambut merdeka kat tmpt ida ea. zie lak x sambut. dok tido lg sodap..haha

mrs.irwan 2 be berkata...

kak lieya - memang meriah pun kak....seronok tgk rmi yg dtg....

mrs.irwan 2 be berkata...

Zie - hahahaha..KLu ikut mata, memang tdo sedap yang..Tapi, memikirkan setahun sekali, tu yg g gak tue..Tapi, balik rumah terus bammm tdo...hikhikhik

Ahmad Shafiq Bin Othaman berkata...

akak. :) mintak pinjam link tau..