Selasa, 15 Februari 2011

"1st GA Besday My Dear"

Sepanjang saya berblogging, niela kali pertama saya join GA nie tau.....Macam tertarik jer ngan GA kali nie...So, apa kata saya mencuba nasib..yer kan kak anum??hehehehe
Penganjur GA nie adalah Kak Anum..merangkap kawan blog, kwn FB dan jiran saya...
So, let's check out k.....



Syarat2 tuk join GA nie adalah :
  1. Hanya follow aku punya blog...
    ~ dah follow dah
  2. Pastu korang buat satu n3 ringkas tentang GA ni [kenapa korang nak join GA ni? ]
    ~ sebab nak join GA nie adalah nak hadiah dari Shukri..hahahaha....Lagipun saya kenal ngan Shukri nie, so, mesti dia akan pilih saya punya...Eh..tak derla..gurau2 jerk....Ok....straight k...Saya kenal shukri nie dah lama...Hampir 7 thn rasanya......Dia seorang yang sangat baik dan mudah memberi kerjasama sewaktu dalam bertugas..Seorang yang tidak sombong dalam kehidupan seharian..... Mempunyai seorang isteri ( penganjur GA nie ) dan mempunyai 2 orang puteri......
  3. Korang letak tajuk n3 "1st GA Besday My Dear"
    ~ done
  4. Korang tampal banner kat atas tu kat dalam n3..[kat sidebar tak payah pun tak per]..pastu korang linkkan balik ke n3  aku ni.
    ~ done 
  5.  Dah siap korang tinggalkan link korang kat ruangan "dok gebang" tu ya...
    ~ ok..jap lg shida drop komen yerk....
  6. Tag 2 orang kawan...
    ~ along 
    ~ nana
  7. Tarikh tutup 13 MAC 2011
Ok..siap sudah tugasan saya......Harap2 saya dapat yerk hadiah tue..hahahaha

2 ulasan:

Anum Shukri berkata...

Thanks!Shidah...penyertaan diterima...hehehe..amboi!!puji shukri melambung...hahaha...kan x senang duduk dia..haha...akak pun tak tahu cr kerja dia..oklah shidah cakap...hehehe..opss!!terbongkar sudaaa..

Anum Shukri berkata...

oppss!lupa nak ckp ya..pastikan kwn yang shidah tag tu tahu yang dia di tag..ok...Good Luck..


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers